
Menü
Általános közzétételi lista
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat
I. Szervezeti, személyzeti adatok
Kapcsolat, szervezet, vezetők:
Elérhetőségi adatok:
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat
6032 Nyárlőrinc, Dózsa Gy. u. 34.
Telefon: +36-76/589-001
Telefax: +36-76/589-008
E-mail: nyarlpmh(kukac)nyarlpmh(pont)t-online(pont)hu
polgarmester(kukac)nyarlorinc(pont)hu
Honlap: www.nyarlorinc.hu
A szervezet vezetői:
Polgármester
Alpolgármester
A szervezeti struktúra:
Bizottságok
Bizottságok elnökeinek neve, elérhetősége:
Pénzügyi Bizottság:
A bizottság elnöke:
Túri István képviselő
Ügyrendi bizottság:
A bizottság elnöke:
Hajagos Antal képviselő
Egészségügyi és Szociális Bizottság:
A bizottság elnöke:
Kállai-Szappanos Renáta képviselő
Felügyelt költségvetési szervek:
Polgármesteri Hivatal
Köznevelési intézmények:
Egészségügyi alapellátás:
Háziorvosi szolgálat
Fogászati ellátás
Védőnői szolgálat
Gazdálkodó szervezetek:
Nincs az Önkormányzat többségi tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezet.
Közalapítványok:
Nincs az önkormányzat által alapított közalapítvány
Lapok:
Nyárlőrinci Hírmondó
Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek:
Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal
6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3.
Tel.: (+36) 76/513-713
Fax: (+36) 76/513-703
E-mail: kormanyhivatal@bkmkh.hu
Honlap: www.bkmkh.hu
Állami Számvevőszék
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf.: 54
Tel.: (+36) 1/484-9100
Fax: (+36) 1/484-9200
E-mail: szamvevoszek@asz.hu
Honlap: www.asz.hu
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok:
A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre:
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét, és alaptevékenységét meghatározó a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei:
2016. évi CL. törvény – az általános közigazgatási rendtartásról
368/2011. Korm. rendelet - az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
2011. évi CXCV. törvény - az államháztartásról
2011. évi CLXXXIX. törvény - Magyarország helyi önkormányzatairól
Szervezeti és Működési Szabályzat
A helyi önkormányzat önként vállalt feladatait a Szervezeti és Működési Szabályzat 1. számú melléklete tartalmazza.
Rendeletek
Hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok:
Ügytípusok (honlap polgármesteri hivatal/ügyleírások nyomtatványok)
Közszolgáltatások
Jogszabályi háttér
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdése szerint a helyi közügyek, valamint a helyben biztosítható közfeladatok körében ellátandó helyi önkormányzati feladatok különösen:
1. településfejlesztés, településrendezés;
2. településüzemeltetés (köztemetők kialakítása és fenntartása, a közvilágításról való gondoskodás, kéményseprő-ipari szolgáltatás biztosítása, a helyi közutak és tartozékainak kialakítása és fenntartása, közparkok és egyéb közterületek kialakítása és fenntartása, gépjárművek parkolásának biztosítása);
3. a közterületek, valamint az önkormányzat tulajdonában álló közintézmény elnevezése;
4. egészségügyi alapellátás, az egészséges életmód segítését célzó szolgáltatások;
5. környezet-egészségügy (köztisztaság, települési környezet tisztaságának biztosítása, rovar- és rágcsálóirtás);
6. óvodai ellátás;
7. kulturális szolgáltatás, különösen a nyilvános könyvtári ellátás biztosítása; filmszínház, előadó-művészeti szervezet támogatása, a kulturális örökség helyi védelme; a helyi közművelődési tevékenység támogatása;
8. szociális, gyermekjóléti szolgáltatások és ellátások;
9. lakás- és helyiséggazdálkodás;
10. a területén hajléktalanná vált személyek ellátásának és rehabilitációjának, valamint a hajléktalanná válás megelőzésének biztosítása;
11. helyi környezet- és természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás;
12. honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem, helyi közfoglalkoztatás;
13. helyi adóval, gazdaságszervezéssel és a turizmussal kapcsolatos feladatok;
14. a kistermelők, őstermelők számára - jogszabályban meghatározott termékeik - értékesítési lehetőségeinek biztosítása, ideértve a hétvégi árusítás lehetőségét is;
15. sport, ifjúsági ügyek;
16. nemzetiségi ügyek;
17. közreműködés a település közbiztonságának biztosításában;
18. helyi közösségi közlekedés biztosítása;
19. hulladékgazdálkodás;
20. távhőszolgáltatás;
21. víziközmű-szolgáltatás, amennyiben a víziközmű-szolgáltatásról szóló törvény rendelkezései szerint a helyi önkormányzat ellátásért felelősnek minősül.
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2016. (II.19.) önkormányzati rendelete a köztemetőről és a temetkezésről szóló 19/2013.(XII.30.) önkormányzati rendelet módosításáról
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2017. (XI.9.) önkormányzati rendelete a települési hulladékkal kapcsolatos kötelező hulladékkezelési helyi közszolgáltatásról és a közterületek tisztántartásáról szóló 6/2016. (VIII.8.) és a 9/2014. (X.13.) rendelet módosításáról
A szerv nyilvántartásai:
Az önkormányzatnak ilyen nyilvántartása nincs.
Döntéshozatal, ülések:
A testületi szerv döntései előkészítésének rendjét, a döntésben való állampolgári közreműködés módját, a döntéshozatal eljárási szabályait, az ülések helyét és a látogathatóságának rendjét az önkormányzat Szervezeti és Működési szabályzata tartalmazza
A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok:
Rendeletek
Jegyzőkönyvek
Közérdekű adatok igénylése:
Közérdekű adatok megismerésére irányuló kérelmek intézésének és a kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának szabályzata
( Közérdekű adatok megismerése nyilvánosságra h. szabályzat Önk.PH)►ITT
Közzétételi listák:
Az önkormányzatnak különös és egyedi közzétételi listája nincs.
III. Gazdálkodási adatok
Költségvetések, beszámolók:
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
1/2023. (II.15.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2023. évi költségvetéséről►ITT
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
2/2022. (II.21.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2022. évi költségvetéséről►ITT
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
5/2023. (V.18.) önkormányzati rendelete
a 2022. évi költségvetés végrehajtásáról►ITT
* * *
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2022. évi költségvetése)►ITT
Nyárlőrinc Község Képviselő-testületének önkormányzati rendelete az önkormányzat 2022. évi költségvetéséről
A költségvetés végrehajtása
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2022. évi költségvetése/
*.*.*
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat 2021. évi zárszámadása)►ITT ►ITT►ITT
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2021. évi költségvetése)►ITT
Nyárlőrinc Község Képviselő-testületének önkormányzati rendelete az önkormányzat 2021. évi költségvetéséről
A költségvetés végrehajtása
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2021. évi költségvetése/ Nyárlőrinc Községi Önkormányzat 2020. évi zárszámadása)►ITT
* * *
A foglalkoztatottak létszámára és a személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok:
2023
Foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó adatok Községi Önkormányzat esetén
2023. I. negyedév►ITT
2023. II. negyedév►ITT
2023. III. negyedév►ITT
2023. IV. negyedév►ITT
* * *
2021►ITT ►ITT
2022►ITT►ITT
* * *
Támogatások:
Önkormányzati támogatások 2021►ITT Önkormányzati támogatások 2022►ITT
Szerződések:
(Nyárlőrinc Községi Önkormányzat 5 millió feletti szerződés)►ITT