
Menü
Általános közzétételi lista
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat
I. Szervezeti, személyzeti adatok
Kapcsolat, szervezet, vezetők:
Elérhetőségi adatok:
Nyárlőrinc Községi Önkormányzat
6032 Nyárlőrinc, Dózsa Gy. u. 34.
Telefon: +36-76/589-001
Telefax: +36-76/589-008
E-mail: nyarlpmh@nyarlpmh.t-online.hu
polgarmester@nyarlorinc.hu
Honlap: www.nyarlorinc.hu
A szervezet vezetői:
A szervezeti struktúra:
Bizottságok elnökeinek neve, elérhetősége:
Pénzügyi Bizottság:
A bizottság elnöke:
Túri István képviselő
Ügyrendi bizottság:
A bizottság elnöke:
Pácsa József képviselő
Egészségügyi és Szociális Bizottság:
A bizottság elnöke:
Hajagos Antal képviselő
Felügyelt költségvetési szervek:
Polgármesteri Hivatal
Köznevelési intézmények:
Háziorvosi szolgálat
Fogászati ellátás
Gazdálkodó szervezetek:
Nincs az Önkormányzat többségi tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezet.
Közalapítványok:
Nincs az önkormányzat által alapított közalapítvány
Lapok:
Nyárlőrinci Hírmondó
Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek:
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3.
Tel.: (+36) 76/513-713
Fax: (+36) 76/513-703
E-mail: kormanyhivatal@bkmkh.hu
Honlap: www.bkmkh.hu
Állami Számvevőszék
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf.: 54
Tel.: (+36) 1/484-9100
Fax: (+36) 1/484-9200
E-mail: szamvevoszek@asz.hu
Honlap: www.asz.hu
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok:
A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre:
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét, és alaptevékenységét meghatározó a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei:
2016. évi CL. törvény – az általános közigazgatási rendtartásról
368/2011. Korm. rendelet - az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
2011. évi CXCV. törvény - az államháztartásról
2011. évi CLXXXIX. törvény - Magyarország helyi önkormányzatairól
Szervezeti és Működési Szabályzat
Hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok:
Ügytípusok (honlap polgármesteri hivatal/ügyleírások nyomtatványok)
Jogszabályi háttér
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdése szerint a helyi közügyek, valamint a helyben biztosítható közfeladatok körében ellátandó helyi önkormányzati feladatok különösen:
1. településfejlesztés, településrendezés;
2. településüzemeltetés (köztemetők kialakítása és fenntartása, a közvilágításról való gondoskodás, kéményseprő-ipari szolgáltatás biztosítása, a helyi közutak és tartozékainak kialakítása és fenntartása, közparkok és egyéb közterületek kialakítása és fenntartása, gépjárművek parkolásának biztosítása);
3. a közterületek, valamint az önkormányzat tulajdonában álló közintézmény elnevezése;
4. egészségügyi alapellátás, az egészséges életmód segítését célzó szolgáltatások;
5. környezet-egészségügy (köztisztaság, települési környezet tisztaságának biztosítása, rovar- és rágcsálóirtás);
6. óvodai ellátás;
7. kulturális szolgáltatás, különösen a nyilvános könyvtári ellátás biztosítása; filmszínház, előadó-művészeti szervezet támogatása, a kulturális örökség helyi védelme; a helyi közművelődési tevékenység támogatása;
8. szociális, gyermekjóléti szolgáltatások és ellátások;
9. lakás- és helyiséggazdálkodás;
10. a területén hajléktalanná vált személyek ellátásának és rehabilitációjának, valamint a hajléktalanná válás megelőzésének biztosítása;
11. helyi környezet- és természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás;
12. honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem, helyi közfoglalkoztatás;
13. helyi adóval, gazdaságszervezéssel és a turizmussal kapcsolatos feladatok;
14. a kistermelők, őstermelők számára - jogszabályban meghatározott termékeik - értékesítési lehetőségeinek biztosítása, ideértve a hétvégi árusítás lehetőségét is;
15. sport, ifjúsági ügyek;
16. nemzetiségi ügyek;
17. közreműködés a település közbiztonságának biztosításában;
18. helyi közösségi közlekedés biztosítása;
19. hulladékgazdálkodás;
20. távhőszolgáltatás;
21. víziközmű-szolgáltatás, amennyiben a víziközmű-szolgáltatásról szóló törvény rendelkezései szerint a helyi önkormányzat ellátásért felelősnek minősül.
A szerv nyilvántartásai:
Az önkormányzatnak ilyen nyilvántartása nincs.
Döntéshozatal, ülések:
A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok:
Közérdekű adatok igénylése:
Közérdekű adatok megismerésére irányuló kérelmek intézésének és a kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának szabályzata
( Közérdekű adatok megismerése nyilvánosságra h. szabályzat Önk.PH)►ITT
Közzétételi listák:
Az önkormányzatnak különös és egyedi közzétételi listája nincs.
III. Gazdálkodási adatok
Költségvetések, beszámolók:
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2022. évi költségvetése)►ITT
Nyárlőrinc Község Képviselő-testületének önkormányzati rendelete az önkormányzat 2022. évi költségvetéséről
A költségvetés végrehajtása
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2022. évi költségvetése/ Nyárlőrinc Községi Önkormányzat 2021. évi zárszámadása)►ITT ►ITT►ITT
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2021. évi költségvetése)►ITT
Nyárlőrinc Község Képviselő-testületének önkormányzati rendelete az önkormányzat 2021. évi költségvetéséről
A költségvetés végrehajtása
(Nyárlőrinc Önkormányzat 2021. évi költségvetése/ Nyárlőrinc Községi Önkormányzat 2020. évi zárszámadása)►ITT
A foglalkoztatottak létszámára és a személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok:
(Foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó adatok Önkormányzat esetén)►ITT ►ITT►ITT►ITT
Támogatások:
Önkormányzati támogatások 2021►ITT Önkormányzati támogatások 2022►ITT
Szerződések:
(Nyárlőrinc Községi Önkormányzat 5 millió feletti szerződés)►ITT